26 Ocak 2013 Cumartesi

Yedibela Tekir den 10 EMİR:))


Yedi bela Tekir'den kedilerin 10 emri:

1- Benim hayatım 10 ila 15 yıl sürer. Benden ayrılmak istersen bu senin aptallığın olur ama bir şey diyemem. Beni al, al beni, beni al.

2- Sana, isteklerimi anlaman için yeterli zaman tanırım merak e
tme.

3- Benim için güven duygusu uyandır. Yastığımda yatma, odama girme, o benim yastığım, orası benim odam gibi cümleleri bir daha duymayacağım!

4- Bana darılıp darılmaman çok umurumda değil de, öyle kendini bir yere kapatacak olursan haber ver oradan oyuncaklarımı alayım. Arkadaşlarım gelir oyun oynarız belki. Bi de senin tribinle uğraşmayayım misafirlerin yanında.

5- Dır dır konuşma, bi sus. Sanki benim dilimi biliyormuşsun gibi gereksiz gereksiz…

6- Bana nasıl davranman gerektiğini bilmen gerekiyor, edebini bil. Tırmalatma kendini, yazık bu tırnaklara di mi ama..

7- Beni dövmeye mi kalktın, aklını peynir ekmekle mi yedin yavrum sen. Bu tırnakları niye kestirmiyorum sanıyorsun.

8- Bana tembel diyene bak, ne zaman “oyun oynayalım hadi” desem “uyuyorum” diyorsun. Işığı yakmaya erinen birisin, bu kadarsın işte.

9- Yaşlandığımda en fazla tüylerim renk değiştirir biraz, bu sevimlilikle her yerde ekmek yerim ben. Sen kendini düşün, gençliğinde bir şey oldun da sanki. Oooo….

10- Hastalandığımda çok şey yapmana gerek yok. Yemeği yatağıma getir, tuvaletim geldiğinde ben miyavlarım kum kabı hep yamacında olsun. Kusarsam öyle ortalığa kusarım, beni banyoya götürmeye kalkma sonra tırmalayınca acıttı oluyor. Dostum o değil de ben olmasam ne olurdun sen.

2 yorum:

meralhobiart dedi ki...

Adıda nasıl yakışmış öyle.

Körfezcadısı dedi ki...

:) aynen şekerim kim sahip belli