29 Kasım 2012 Perşembe

Bir Mucizeye Tanık Olmak...Buz

Buz oğlumuz bir hayvanseverin ihbarı üzerine bulundu.Aldığımız ilk duyumlara göre aylarca sahibi tarafından domuz bağı ile bağlı tutulup aç bırakılmıştı.Bulunduğunun ertesi günü 2.5 kilo kuru mama ve 4 kutu konserve yedi.Zaten çektiği açlığı ve acıyı ilk resimden anlamamak imkansız:(((Sahibine hala ulaşmaya çalışıyoruz.Sadece birkaç resimle onun mucizesine tanık olmak istermisiniz.

https://www.facebook.com/buz.angels

bulunduğu gün çekildi.mantar,uyuz gibi her türlü hastalığı mevcut:((






ama kabul edin çok yakışıklı olcak oğlumuz BUZ değil miiii???

6 yorum:

bücürükveben dedi ki...

Aman Yarabbii!!! :(( bu ne Gül'cüğüm!!!!!! Bunu yapan canavarı ne olur bana versinler, elime de makineli tüfek..tüm kurşunları boşaltmazsam namerdim...ama adam yerine koyup beni hapse atmayacaklar...bu da mümkün değil:(((iyi ki bulunmuş yoksa öyle işkenceyle ölecekmiş:((yok yok Allah yok ben ona yanarım..kıyamet kopsun iyisi mi:((offf çok kötü oldum....

mosguetravelerMosguetraveler dedi ki...

CANIM BENİM YA
BU NASIL İNSANLIKTIR BU NEDİR BEN ANLAMADIM
BENCE BULUNUP AYNISI ONA YAPILAMALI
BUZ U GÜZEL GÖZLERİNDEN ÖPÜYORUM
HAYIRLI GECELER

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

kıyamam inş,adının tam tersi sıcacık kucaklarda olursun daima.

Adsız dedi ki...

iyi ki kötü insanlar kadar,sizin gibi insanlar da var.sabır ve güç diliyorum size,hayvanlardan çok onları bu hale getiren insanlarla uğraşmak için demir gibi bir sabır lazım.
evet,Buz çok yakışıklı olacak...

yıldız dedi ki...

aman Allahım bunu yapan insan olamaz ! domuz bağı ile bağlamak ne demek :((((
animal planet de böyle kurtarımlar oluyor birden çok mama vermiyorlar şoka girmesin diye:((( garibim bütün kemikleri gözüküyor . ne acılar çekmiş :(( çok yakışıklı olmuş buladan yardım edenden Allah razı olsun. bazen barınaklarda gönüllü olayım diyorum sonra böyle manzaralarda dayanamam üzüntüden hasta olurum diyorum:(((( mübarek cuma günü bunu buz'a reva görenin aynısını başına versin diyorum!

Unknown dedi ki...

buzu ilk gördüğümde insan olmaktan utandım resmen:(( ama şimdi çok emin ellerde ve eminim harika bir oğluş olacak ama sahibi cezasız kalmamalı