25 Ekim 2012 Perşembe

Onun da Hikayesi Mutlu Bitmedi:((

Bihter güzel kızımın hayatı zaten şanssız başlamıştı.annesi ve 4 kardeşi ile beraber bir çuvala tıkılmış,çuvalın ağzı bağlanarak atılmışlardı.Bir hayvansever arkadaşım bulup benim bahçeme getirmişti.Daha gözleri bile yeni açılıyordu elime geldiğinde.

Onlara bahçemde bakmaya başladım.Bu arada hep yuva bulmaya çalıştım.Çünkü evim anayol üzerinde ve acaip trafik olan bir yol.

2 aylıkken hem annesi hem diğer kardeşleri köpekler tarafından parçalandı ama onu 2 ayağından yaralı olarak kurtardım.


Tek bacağı aksak kalsa bile hayata tutundu.Çok neşeli ve oyuncu bir kız oldu.Ama olmadı yapamadım yaşatamadım koruyamadım:(( Dün gece kızım araba altında kalarak melek oldu:(( Doğal yaşam alanları bırakmadığımız için senden özür dilerim bebeğim.SENİ HİÇ UNUTMAYACAĞIM MELEĞİM





9 yorum:

bücürükveben dedi ki...

:(((offfffff çok üzüldüm:(((Allah sabır versin arkadaşım:(((yuvası olmayan tüm kediler tehlike altında her zaman:(((((sabırlar diliyorum onlar bizim için ailemizin üyeleri..

Adsız dedi ki...

çok güzelmiş yavrum

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

:((( çok üzüldüm:((

huuuubakbi dedi ki...

kıyamam offf..çok üzüldüm...

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

Gülcüğüm çok üzüldüm :(
Diyecek söz bulamıyorum ,seni çok iyi anlıyorum:(

yıldız dedi ki...

eve neden alıyorsun diyenler okusun:( sokakdaki kediler 1 senesini dolduramadan ölüyor:( çok üzüldüm melek olmuş canım yavrum:((((

Unknown dedi ki...

hepinize teşekkür ederim.üzüntümü anlatamam.başkalarına garip gelebilir bir kedinin ardından bu kadar ağlamak belki ama ben biliyorumki sizler beni anlıyorsunuz...

Körfezcadısı dedi ki...

onu hiç tanımadığım halde ağlıyorum şu an of offfffffff

Unknown dedi ki...

canım çok acıyor elifcim.onlara hiç yaşam alanı bırakmadık.Allah kahretsin