17 Ağustos 2012 Cuma

Bana Bişeyler Oldu

Havaların ısınmasıyla ben koptum herşeyden.Sıcağa asla dayanamayan ben ramazanla birlikte tüm işlerimi serdim.Birileri beni dürtsemi acaba:)) Bu arada son 10 gündür sol elimin yüzük parmağında avucuma doğru yayılan inanılmaz bir ağrı ve buna bağlı olarak da ciddi bir güç ve hareket kaybı var.Solak olduğumdan işlerimi oldukça engelliyor. Parmaklarım içe kapanıyor ama dışarı açılmıyor:( Önce ağır poşet taşımaktandır diye önemsemedim ama 10 gündür şiddetlendi.Artık bayram sonrası doktora gitmeli:( Ay hiçte sevmem doktora gitmeyi.Böyle bir sorun yaşayan varmı acaba aranızda? Umarım ciddi birşey çıkmaz.



2 yorum:

Şehnaz dedi ki...

gülcüm canım bir doktora gitsen iyi olur..çok geçmiş olsun..inşallah önemli bir şey yoktur...hayırlı mutu sağlıklı bayramlar dilerim

bücürükveben dedi ki...

Geçmiş olsun arkadaşım. Benim zaman zaman aynı senin gibi sol elimde ama baş parmakla bileğe doğru bir ağrım oluyor..zamanla geçer umarım, doktora gitmeyi ben de hiç sevmem, kaç gün oldu saymadım herhalde 20 gün olmuştur belki daha çok ben de bel ağrısı çekiyorum, ağır kaldırmaktan oluyor, balkon yıkaya yıkaya eğile büküle üstüne de 5 litrelik su taşıyınca azzıttı, cumartesi cumartesi acil servislik oldum sabah yataktan doğrulamamıştım, kas gevşetici ilaç kullandım bitene kadar iyi şimdi ama su kaldırmaya ödüm kopuyor:(telefonla kapıya getirtiyorum, kemik erimem var o yüzden dikkat et, artarsa bir ortopediye görün bana röntgen çektiler rahmetli babamın da elinde öyle ağrılar olurdu..geçmiş olsun ihmal etme..