18 Haziran 2012 Pazartesi

Vazodan Abajura

Bu beyaz seramik vazoyu çöpte bulmuştum.Ne zamandır kuzu kuzu yatyordu.Biliyorsunuz ben ahşap boyama,seramik boyama,dekupaj işlerinden hiçççç anlamıyorum.Ama geçen gün kanaviçe malzemesi almak için gittiğim yerde bu peçeteyi bulunca dayanamadım aldım,bide peçete tutkalını aldım oturdum başına.Amaaaan  dedim en kötüsü atarım çöpe yada kendim kullanırım.Peçetenin 4 köşesinde 4 farklı ama uyumlu 4 gül deseni vardı.Seramik vazonun ölçüsü de tam peçetenin 4 te 1 ine denk gelince işim pek kolaylaşmış oldu.Abajurun kafa kısmında somon rengi astar üzerine beyaz dantel yapsam diyorum.Fena olmamış dimiiiiii????


3 yorum:

Banuca dedi ki...

Bi kere o güzelim vazoyu nasıl da kıyıp atmışlar çöpe :(
Ah bir de şimdi görseler o vazonun güzelliğini, hele de dediğin gibi dantelli bir abajur haline gelimce... :)
Ellerine sağlık canımcım :)

canan beycan dedi ki...

Ne kadar güzel olacak.Tam bittiğini hayal eder gibiyim.Dantel harika olur bencede:))

Boncukçu dedi ki...

:) atan pişman olacak:))