3 Haziran 2012 Pazar

Minik Bebişlerim

Bu bebeklerin başına gelen pişmiş tavuğun başına gelmemiştir.Bu zavallı canlar ilk önce bir çuvalın içinden arkadaşım tarafından kurtarılıp bahçeme getirildiler.Çuvaldan çıkıp kutularına yerleştiler.Tam 2 gün bahçeye alışmışken hopp bahçe ilaçlanacak kaldır dediler bana,haydaaaaa bu sefer tekrar kedi sepetine girdiler ve 2-3 saatliğine arkadaşımın balkonuna gittiler.İlaçlama bitince gidip aldım ama bu sefer apartmanda tadilat yapan birileri çok güzel kutular atmış haydi hop kutuları değişti.Yani yavrular mıncık mıncık helak oldular.Ama anne kediye helal olsun ki ne yavruları bıraktı ne de başka yere taşıdı.Artık 2 tane kapalı evleri birde çekmeceden bozma balkonları var:)) Kutuların ağzında annenin girebileceği kadar kapılar var.Gündüz kapısı yere yakın kutuda takılıyorlar ama gece bir kutunun ağzını yukarı çeviriyorum,yavrular çıkamıyor ama anne rahat rahat girip çıkıyor.Haydiii buyrun bebişlerin gündüz oyun keyfini seyredin...

3 yorum:

twinpeakprimitives dedi ki...

Maşallah onlara; mısır patlağı gibi hopur hopur hopluyorlar :))

Boncukçu dedi ki...

oo salon salomanje ayol, pek sefalı olmuş. Ellerine yüreğine sağlık. Yavruslar da pek bi güzeller. Şansları bol olsun.

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

İlk başta ''ay bir şey mi oldu yavrulara '' dedim ama sonra videoyu izleyince pek keyiflendim :)