18 Haziran 2012 Pazartesi

Fıkra Gibi:BONUS KEDİ..NOT:bonusun resmini ekledim

Öncelikle bu bebişleri hatırlarsınız.Çuval içinde atılan ve bakılmak üzere bahçeme aldığım bebişler.3 kardeşler,resimlerden onları hatırlattıktan sonra gelelim fıkra gibi yaşadığım olaya,



Bu sabah beslemeye indiğimde 3 ü de yerlerindeydi ama öğlen indiğimde beyaz olan yoktu,akşam indiğimde beyaz gene yoktu.Etrafa bakındım bulamadım,elimden bişey gelmeyince eve çıktım.ve az önce saat 21 gibi 3-4 blok ötede oturan bir arkadaşım aradı,bahçede bir beyaz, bir tekir yavru olduğunu,acaba benimkiler olabilirmi diye sordu.Hemen gittim,yavrular beni görür görmez koştular,kucağıma aldığım gibi bahçeye getirdim.Getirdim ama getirmemle şoka girmek bir oldu.Benim kucağımda bir tekir ama bir baktım ki benim tekir sepette fosur fosur uyuyor.Aman Allahım dedim kucağımdaki tekire peki sen kimsin yaaaaaaa:))) Aha size bonus tekir:)) Diğerlerinin yanına koydum,ve mükemmel anne olan dişi kedimiz onu da koklayıp yaladı.Anlayacağınız benim bebişleri dörtlemiş oldum:))


BUYRUN BU DA BONUS TEKİRİM:))



3 yorum:

twinpeakprimitives dedi ki...

He he ! Çok güldüm okuyunca!

Okey çevirmeye dördüncü kedi bulunmuş işte :))

Kedicik şanslıymış aslında hem anne sahiplenmiş hem de belki onu sevecek bir yuvaya daha kolay kavuşur bundan sonra!

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

:)))) ee onun annesi nerelerde alıp getirdiğin yerde olmasın:)) sen de anne kedinin kabullenmesi muhteşem genelde istemezler.inş hepsinin birer ailesi olur.

canan beycan dedi ki...

Hayvanlar sevgi bulacakları evleri hissederler. Gerçi siz gidip onu bulmuşsunuz ama:))Şansı açık olsun.Sevgiler..