30 Nisan 2012 Pazartesi

Gecekonducu Behlül ve Minik Oğlan

Benim huysuz kedim Behlül Bey e adına yakışır şekilde bir köşk yaptırdım.Ama köşkümüz geldiğinden beri beyfendi bir kere içine girmedi sadece terasında yattı.Dün temizmama dan ısmarladığımız mamalar geç saatte  gelince koli odada kaldı.Ayy benim bu huysuz canımmm evi dururken gidip kurulmazmı koliye:)) Hay alem kedi ya...Hemencikkkk bugün koliyi attım ve bu sıcaklarda belki içine girmekten sıkılıyordur diye köşkün çatısını tamamen açtım.Neyseeeee bu haliyle biraz biraz başladı içine girmeye..Vallahi ben verdiğim paraya acımam sevgili MİRAY ımın emeğine acırım.Deli kedi nolcakkkk:))



Gelelim bizim minik oğlana.Biliyorsunuz birkaç gündür minik bir oğluşum oldu bahçede.Ama o günden beri kapalı büyükçe bir kartonda tutuyordum.Ve gün içinde 4-5 kez inip en az 1 saat havalandırıyordum.Ama hayvancağız gerçekten çok bunalıyordu bu güzel havalarda.Ve benim içinde hem yorucu hemde oldukça vaktimi alan bir durumdu.En sonunda bu sabah tüm riskleri göze alarak kutusundan çıkarıp bahçeye bıraktım.Ama gün içinde de yine saat başı inip kontrol ettim.Ufaklık bahçede dolandı,uyudu,oynadı,keyfi yerine geldi anlayacağınız.Ama yine de gece onu saldırılardan korumak için geç saatte inip kutusuna koydum.Bu arada kutuya koyma indiğimde apartmandan birkaç dairenin bahçeye inip kediyi sevdiğini gördüm.Yani vallahi hayret,şimdi yavru diye herkes pek seviyor,3 gün sonra büyüsün başlar şikayetler,bilmiyorum ben sanki...Buyrun minik paşam...







1 yorum:

bücürükveben dedi ki...

Gecekonducu Behlül:))))ay nasıl güldüm nasıl güldüm Allah da sizi güldürsün:))hakikaten bunlar hepsi böyle demek ki, ben de para verip oyuncak alırdım Bücürük'e, yüzüne bakmaz ama erzak dolabından bir tane kuru fasulye veya barbunya fasulye ile bir saat top oynar:))))bir de yemek yaparken yeşil fasulye, yeşil biber illa bir tanesini kaçırır onunla oyun oynar:)))yalnız o şahane köşkün kapağı kapalı olunca rahat hareket edemediği için girmemiş olabilir baktım da resimde karton kutuda dik durabiliyor ötekinde sanırım büzüşmek zorunda:))o yüzdendir:))bu arada minik paşa çok tatlı olmuş, iyi de beslenmiş maşallah tombik tombik, konu komşunun sevmesine çok sevindim, yalnız inşallah apt. bahçenizin etrafı parmaklık duvar vs ile çevrilidir yoksa köpek vs. gelip kutudan alabilir (yıllar önce benim başıma gelmişti tıpkı sizin gibi bahçede bir tekir anne dört yavru doğurdu ben de resimdeki gibi kutu koydum bahçeye anne ve dört yavrusu hemen benimsediler orada uyuyorlardı ama bahçenin duvarı çok alçaktı parmaklık da yoktu:(((sabaha karşı 5-6 köpek gel!!anne can havliyle kaçmış ama tüm yavruları ağızlarına alıp götürdüler sokaklarda bile bulamadım hayatımın en en en korkunç olaylarından biridir 2-3 saat kesintisiz ağlamıştım..ben bahçeye gidene kadar çoktan olup bitmişti:(((benim sarman da maalesef yok işte sokakta bakıyoruz büyütüyoruz sonra eğer yuvalanmazlarsa olmuyor:(((inşallah o seven komşulardan biri evine alır inşallah ne olur alsın...