20 Mart 2012 Salı

temizmama.com dan gelen Mamalar

Eski bloğumdada bahsetmiştim ama birkez daha paylaşmak istedim.Benim gibi sokakta her karşınıza çıkan kedileri beslemeye kalkanlar iyi bilirler ( ki bu kedilere şimdide köpekleri ekledim:)) kuru mama yetiştirmek bazen çok pahalı bütçelere çıkabiliyor.Bende uzun zamandır bir arkadaşımın tavsiyesi ile TEMİZ MAMA dan sipariş veriyorum.15 KG üstü kargo ücretsiz geliyor.Yani tek başınıza 15 Kg tamamlayamazsanız bir arkadaşınızla ortak alabilirsiniz.Benim son siparişim bugün geldi.24 saat içinde kargoya teslim ediyorlar,telefonunuza bilgi mesajı gönderiyorlar.Fiyatlar çok uygun.Mutlaka inceleyin derim.Bu seferki siparişlerimiz balıklı MİTO,tavuklu MİCHO,mahallede doğum yapan anne ve yavruları için PETİKARE Emziren ve yavru kedi maması ve Köpek dostlarım için 3 kg lık PETİKARE mamamız geldi.Ve tabi BEHLÜL bey hemen test çalışmalarına başladı.Gerçi kendisi bu mamalardan yiyemiyor ama olsun :)))


1 yorum:

Boncukçu dedi ki...

Hii Behlül'e batta örecektimm, hemmern baişıyorum:)Bahar geldi ama olsun daha yaza çok var.